Sinds zaterdag mogen we weer in viertjes en dat is genieten! Edwin Benschop maakte op de “eerste roeidag” deze foto vanaf de Souburgse brug. Wat een pareltje.


Sinds zaterdag mogen we weer in viertjes en dat is genieten! Edwin Benschop maakte op de “eerste roeidag” deze foto vanaf de Souburgse brug. Wat een pareltje.